تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.minaei.loxblog.com و آدرس minaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 14417
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

کل مطالب : 5
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 26
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 43
بازدید سال : 368
بازدید کلی : 14417
جدیدترین خبر توقف تحریم نفتی ایران ویژه خرداد 91


تنها راه باقی مانده برای اروپا، ترک منطقه یورو توسط آلمان است که دیگر کشورها را ناچار خواهد کرد از این تصمیم تبعیت کنند. از هم پاشیدن یورو، بی شک با توقف تحریم نفتی اروپا علیه ایران و تغییر بنیادین در معادلات جهانی همراه خواهد بود.

به گزارش روز شنبه سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از رادیو فردا (Radio Farda)، سایت «هافینگتون پست» در گزارشی تحلیلی به قلم سایمون جانسون و پیتر بون، دو کارشناس اقتصادی، به موضوع اوضاع آشفته و نابسامان اقتصادی در اروپا و آینده نه چندان درخشان واحد پولی یورو پرداخته است.
جانسون و بون پیش بینی کرده اند که «بحران مالی یونان، رکود اقتصادی در ایرلند، ایتالیا و اسپانیا و صد البته، نارضایتی مالیات دهندگان آلمانی از شرایط کنونی باعث خواهد شد که به زودی میلیون ها نفر در اروپا با این حقیقت تلخ مواجه شوند که “یورو”، واحد پولشان، به تاریخ پیوسته است.»
در ادامه گزارش «هافینگتون پست» آمده است: باید توجه داشت که وضعیت حاضر حاصل اتفاقی مقطعی نبوده بلکه از دل مجموعه ای از نقاط عطف تعیین کننده تاریخی به وجود آمده است. رویدادهایی که هرکدام، یکی پس از دیگری، موجب آن شدند که روند امور در سراشیب سقوط قرار گیرد. انتخابات آتی یونان که در 17 ماه ژوئن برگزار خواهد شد، یکی از این نقاط عطف خواهد بود.
در حالی که احتمال کسب اکثریت کرسی های پارلمان توسط نیروهای سیاسی به اصطلاح «طرفدار جدایی» وجود دارد، واحد پولی جدیدی نیز به زودی در خیابان های آتن و در داد و ستد های روزمره رد و بدل خواهد شد.
اما چیزی که از هم اکنون مشخص شده آن است که حفظ عضویت یونان در منطقه پولی یورو با این اوضاع تقریباً ناممکن شده است: سپرده گذاران از بانک ها فرار می کنند، مالیات دهندگان پرداخت بدهی خود را به دولت به تعویق می اندازند و کارخانجات پول مواد................
تعداد بازدید از این مطلب: 415
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود